Личный кабинет



Модераторы: admin, Thor, contact center

Re: Личный кабинет

Сообщение Anatandr » Сб 15 дек 2018, 00:24

Звонком в коллцентр оператору. Пауза до 60 дней, вроде так.
Anatandr
 
Сообщения: 51
Зарегистрирован: Вс 09 ноя 2014, 17:02

Re: Личный кабинет

Сообщение Donetsk57 » Сб 15 дек 2018, 15:04

Самому в личном кабинете ни как?
Donetsk57
 
Сообщения: 44
Зарегистрирован: Пт 01 апр 2016, 22:48

Re: Личный кабинет

Сообщение Anatandr » Сб 15 дек 2018, 16:59

Нет. Я звонил, только через оператора. Пара минут и паузу включат.
Anatandr
 
Сообщения: 51
Зарегистрирован: Вс 09 ноя 2014, 17:02

Re: Личный кабинет

Сообщение contact center » Сб 15 дек 2018, 20:38

Карамелька писал(а):Доброго ранку. Вчора отримали новий тюнер. Активували його на сайті. Всі канали працюють. Все добре. Але виникли деякі запитання.
Після акивації нового тюнера. Прийшло повідомлення на телефон з новим особовим рахунком. В особистому кабінеті тепер два особових рахунка. На попередньому рахунку оплачений період до середини грудня. На новому особовому рахунку коштів немає.
Чи переведуться кошти зі старого особового рахунку на новий?
Який особовий рахунок тепер оплачувати?
І чи відключати пристрій на старому особовому рахунку?

Доброго вечора.
Перевести кошти с карти на новий тюнер можливо, для цього необхідно звернутися на гарячу лінію Xtra Tv: 050/067/093 759-5-759. Вартість дзвінка відповідно до тарифів Вашого оператора мобільної або стаціонарної мережі.
Аватара пользователя
contact center
 
Сообщения: 237
Зарегистрирован: Ср 05 окт 2011, 14:34
Откуда: Киев

Re: Личный кабинет

Сообщение Карамелька » Вс 16 дек 2018, 17:45

Дякую.
Аватара пользователя
Карамелька
 
Сообщения: 8
Зарегистрирован: Ср 06 июл 2016, 11:50
Откуда: Запорізька область

Пред.

Вернуться в Вопросы по обслуживанию абонентов

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 2