Модераторы: admin, Thor, contact center
Карамелька писал(а):Доброго ранку. Вчора отримали новий тюнер. Активували його на сайті. Всі канали працюють. Все добре. Але виникли деякі запитання.
Після акивації нового тюнера. Прийшло повідомлення на телефон з новим особовим рахунком. В особистому кабінеті тепер два особових рахунка. На попередньому рахунку оплачений період до середини грудня. На новому особовому рахунку коштів немає.
Чи переведуться кошти зі старого особового рахунку на новий?
Який особовий рахунок тепер оплачувати?
І чи відключати пристрій на старому особовому рахунку?
holerik писал(а):Не могу войти в свой личный кабинет.
На стадии ввода серийного номера устройства появляется надпись "device can't be activated".
Оставлял запрос в техподдержку по телефону, но уже как 2 недели вопрос не решается.
Вернуться в Вопросы по обслуживанию абонентов
Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 0